luni, august 02, 2010

Ultimatum


Cu parere de bine , va anunt pe cei care va mai pierdeati cate`un ochi pe aici din secol in paste...ca.
Ca da.
Renunt la chinu de a scrie postari pe blog. Nu tocmai un chin infernal..un chin ..cum sa `i zic eu ca sa ma intelegeti mai bine.
Am gasit! - o nenorocire de pierdere de vreme.
Nu neg ca mi-a placut...ci doar ca era un mijloc de evadare atunci cand emotiile dadeau pe afara si peretii ma strangeau de parca as fi fost nascuta contorsionista :)
Ultimatum... iesi dracu afara din casa si traieste ... lasa postarile si alte cacaturi . lasa blogu! lasa messu.. lasa TOT. tot...si regaseste-ti prietenii.
Pentru voi... v-am iubit :)
P.S. Ascultati melodia ...


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Eu spunea...

dar, ca orice mijloc de evadare...e bun...atata timp cat pe bloguri nu pierzi vremea scriind despre tot felul de tampenii care's la moda, ci scrii despre ceea ce simti, despre ceea ce ai vrea sa spui...atat timp cat scrii despre tine si despre emotiile tale...e un mijloc bun de exprimare...nu'i asa lorelai?