joi, iulie 01, 2010

Adevar sau provocare



Am revenit , dupa ceva timp ..nu ca ar mai conta pentru cineva.
In timp ce trebuia sa ajung azi , 1 iulie 2010, la o clinica din bucuresti in speranta ca voi putea obtine o adeverinta medicala pana cand m`a traznit din cer o ploaie.
Si una de te `atinge pana in maduva oaselor daca esti cu capu si vrei sa mergi pe jos , cu toate ca te va uda pana in chilot.
Toate bune si frumoase. Plec pe la ora 3 si ceva de la o firma ...era cald, destul de placut afara cu o usoara adiere de vant. Ma suna mama sa`mi spuna ca o sa inceapa furtuna. Asa si ? Nu-mi mai permit sa pierd timpu aiurea zicand .. '' mai e si maine o zi '' . Plecam inspre clinica cu pricina. Luam metroul...toate bune si frumoase pana cand trebuie sa ies din vizuina ...ploua cu galeata si o cam punea rau. Astept. 1 minut.. 2... 4.. Trec 5 minute , imi iau inima din chiloti , imi adun gandurile imprastiate, privesc 2-3 cetateni curajosi care o iau inaintea mea si plec si eu . Tenesii imi erau imediat uzi , mergeam pe submarine . Ma opresc sub un acoperis al unei case in speranta ca se mai domoleste afara, nu de alta telefonu si cartea unei prietene erau in situatia de a se uda. RAU. si nu permiteam asta.. cei mai multi aveau umbrele...persoane imbracate elegant, persoane imbracate casual, pitipoance, oameni de afaceri, tineri si batrani , lesinati de viata sau pur si simplu oameni obisnuiti . Intrebarea mea e urmatoarea: tu daca ai fi fost in situatia de a te fute o ploaie de vara cat se poate de uda, pregatit fiind si cu capul pe umeri ( se presupune ca esti constient ca-clima si`a luat nasu la purtare si te plezneste cand nu te astepti ) ai umbrela la tine... ai fi in stare sa i-o oferi celui de langa tine, mai putin pregatit fiind? chiar ai face asta cu criza alergand dupa tine ? Adevarul e ca eu nu prea cred ca cineva ar fi in stare sa isi ofere umbrela altcuiva in zilele prezente... .Provocarea e evidenta. Ofera-i cuiva umbrela ta.. ai fi in stare!?


Asculta mai multe audio Muzica

P.S. '' I miss you, too. A lot. Doesn't change anything. Sorry. '' (Stephenie Meyer)

Niciun comentariu: